mercoledì 1 febbraio 2012

I'm ok

You never stop thinking, I can't. When I cannot post because I don't have pictures or time, I feel almost incomplete. Maybe because here lies all the effort I'm trying to pull out after years of "charge". For years I've read and write and see about FASHION. Now I feel myself, my thoughts, my desires in one. Not completely, not like in the ideal of total fusion. However, it is a kind of completion, compensation of forces: my thoughts and the world around them (or that they surround). Today reflexive. Today as always.
That's why I took some "pictures" (if you want to call them so) alone, just to feel complete, even today. This is my life: it is not a sentence to read as the ones in philosophical film ends. Just thinkin', thinkin', thinkin' and writin'. I finally feel happy and productive, maybe satisfied by the few fans on facebook or lookbook, because it's incredible when you realize that at least one person on the planet agrees with you. I recommend everyone to start a blog, starting a small (for the lucky, larger)
adventure more personal than public.
So if everybody says this, probably there's a reason: "If you really want something, you can get it".

Non si smette mai di pensare, almeno io non ci riesco. Quando non posso postare a causa di assenza di foto o di tempo, mi sento quasi incompleto. Forse perché qui risiede tutto l'impegno che sto cercando di tirare fuori dopo qualche anno di "carica". Sono anni che m'informo e leggo e scrivo e vedo MODA. Solo ora però mi sento fuso ai miei pensieri, ai miei desideri. Non completamente, non come nell'ideale di fusione totale. Tuttavia è una sorta di completamento, di compensazione di forze: i miei pensieri e la realtà che li circonda (o che circondano). Oggi riflessivo. Oggi come sempre.
Per questo ho provato a scattarmi delle "foto" (se così le vorrete definire) da solo, pur di sentirmi completo, anche oggi. Questa è la mia vita: non è una frase da leggere come quelle al termine di film filosofici. Semplicemente penso, penso, penso e scrivo. Mi sento finalmente contento e produttivo, probabilmente anche appagato da quei pochi fan su facebook o su lookbook, perché sapere che anche una sola altra persona sul pianeta concorda con te è entusiasmante. Consiglio a tutti di aprire un blog, di iniziare una piccola (per i fortunati, grande) avventura più interiore che esteriore.
E se lo dicono tutti, un motivo ci sarà: "Se davvero vuoi qualcosa, puoi ottenerlo".



I'm on "Elle" LOL

Sono su "Elle" LOL

      



Love this photo, love my new shoes :D

Adoro questa foto, adoro le mie scarpe nuove :D

(Photos by me, one by my sister and some by my mum)
SHOES - DR. MARTENS
PANTS - VINTAGE
SOCKS - OVIESSE
SWEATSHIRT - H&M
HOODIE - H&M
SCARF - CLAVIN KLEIN

If you want, like HERE

Nessun commento:

Posta un commento

Like&Comment&Share inspired people!